دکتر شریفی:

ضرورت حمایت از طرح‌های کارآفرینی و مهارت افزایی دانشگاه‌ها در راستای کمک به حل معضلات جامعه

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵:۲۳
کد خبر: ۷۵۵۶۲۷
ضرورت حمایت از طرح‌های کارآفرینی و مهارت افزایی دانشگاه‌ها در راستای کمک به حل معضلات جامعه
دکتر محسن شریفی مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم در بازدید از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان بر حمایت از طرح‌های کارآفرینی و مهارت افزایی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری در راستای کمک به معضلات جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر شریفی در این بازدید، برنامه‌های این دانشگاه را با اهداف و سیاست‌های وزارت علوم و اسناد بالادستی هم‌راستا دانست و اظهار امیدواری کرد این دانشگاه بتواند یکی از مراکز جغرافیایی مهارت‌آموزی و کارآفرینی منطقه جنوب شرق خوزستان باشد.

وی در ادامه در جلسه با هیئت رئیسه و رؤسای دانشکده‌ها اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلی وزارت علوم و نیاز کشور به اقدامات خوب و مناسبی که دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) انجام داده در حوزه حمایت از طرح‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان و حمایت از تجهیزات آزمایشگاه‌های تحقیقاتی به ویژه در راستای نیاز کشور و مأموریت‌های این دانشگاه حمایت های لازم را بعمل خواهیم آورد.

دکتر شریفی افزود: دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان نمونه بسیار خوبی از یک دانشگاه است که برنامه‌های خود را در جهت مهارت‌افزایی، کارآفرینی و حرکت در جهت تبدیل به دانشگاه کارآفرین قرار داده است و تجربه این دانشگاه می‌تواند به عنوان الگویی در بسیاری از دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر شریفی در بدو ورود به دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان و پس از زیارت مقبره شهید گمنام و قرائت فاتحه، از مرکز توسعه مهارت‌های پیشرفته دانشگاه و مرکز کارآفرینی و برنامه جامع کارآفرینی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های کارآفرینی پایلوت این دانشگاه بازدید و این برنامه را بسیار موفق ارزیابی کرد.

وی همچنین در دیدار با دو تن از کارآفرینان شهرستان در حوزه پرورش و تولید گل نرگس بر حمایت از طرح‌های کارآفرینی دانشگاه در کمک به صنایع و جامعه تحت مأموریت خود تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز