رئیس دانشگاه پیام نور:

فعالیت بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در خارج کشور

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۴:۴۸
کد خبر: ۷۵۶۵۷۴
فعالیت بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در خارج کشور
درنشست دانشگاه های مجازی کشورهای اسلامی ، دکتر محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور از وجود بیش از ۵۰ مرکز دانشگاه پیام نور در خارج از کشور جهت ادامه تحصیل دانشجویان خارجی و علاقه مندان به ادامه تحصیل در سیستم آموزش عالی ایران خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این نشست دکتر زمانی با محکوم کردن اقدامات تروریستی انجام شده در استان خوزستان، با اشاره به اهداف دانشگاه پیام نوراظهار داشت: دانشگاه پیام نور برای گسترش و تعمیق روابط بین الملل بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام تلاش روز افزونی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یکی از بزرگ ترین دانشگاه های دولتی ایران به شمار می آید گفت: این دانشگاه با حدود ۵۰۰ مرکز و واحد در سراسر کشور، امکان تحصیل را برای ۴۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فراهم کرده است و حدود ۴۰۰۰ هزار عضو هیئت علمی در رشته های مختلف این دانشجویان را همراهی می کنند.

دکتر زمانی افزود: سیستم دانشگاه پیام نور یک نظام آموزشی با شیوه آموزش ترکیبی اعم از الکترونیکی، حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری است و مشخصه آن این است که منابع درسی تمام دروس در سطح کشور یکسان است و امتحان پایان ترم به صورت همزمان و یکسان در همه رشته ها برگزار می شود.

وی به محتوای غنی کتب درسی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: محتوای کتب درسی این دانشگاه که توسط استادان برجسته ای گردآوری شده، توانسته است زمینه ادامه تحصیل دانشجویان را در مقاطع تحصیلی بالاتر نیز فراهم کند و ما به دنبال آن هستیم که هر دانشجویی که علاقه مند به ادامه تحصیل در سیستم آموزش عالی ایران است بتواند در داخل و خارج از کشور از امکانات تحصیلی برخوردار شود و امیدواریم برگزاری این نشست در دانشگاه پیام نور زمینه شکوفایی و رسیدن به قله های علم و دانش را بیشتر از گذشته فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز