با حضور وزیر آموزش‌وپرورش؛

ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۱۶۹۱
ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود
با حضور وزیر آموزش‌وپرورش ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ویژه ‌برنامه‌های روز جهانی کودک از ساعت9:30 تا 11 روز دوشنبه 16 مهر با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش، رئیس یونیسف در ایران، سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و بیش از 70 نفر از کودکان آن‌ها در کنار دیگر کودکان‌ونوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این ویژه‌برنامه‌ شامل رونمایی از تمبری با پوستر روز جهانی کودک، اجرای سرود از سوی گروه‌های مختلف از جمله آتش‌نشانی، رقص عروسک‌ها، نقالی و شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و تئاتر است.

بر این اساس، در سومین روز از هفته‌ی ملی کودک نمایش تعدادی از انیمیشن‌های جدید کانون در مرکز آفرینش‌ها، اکران فیلم‌های «سیمین» و «تپلی» در سینما تئاتر کانون و اجرای نمایش "کلوچه‌های خدا" در مرکز تئاتر کانون نیز صورت خواهد گرفت.

هم‌چنین، در برنامه‌ی عصرانه با سینمای کانون که در مرکز آفرینش‌ها برگزار می‌شود فیلم‌های خاطره‌انگیزی چون «خمره» و «بدبده» و هم‌چنین انیمیشن «زال و سیمرغ» اکران خواهد شد.

گفتنی است؛ که ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۴تا ۲۰مهر ۱۳۹۷در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز