مجتبی زینی‌وند:

مقوله مشارکت در آموزش وپرورش یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت انکارناپذیر است

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۰:۳۶
کد خبر: ۷۶۸۲۵۲
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی ،مقوله مشارکت در آموزش وپرورش را نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت انکارناپذیر دانست.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی  در نشست مشترک سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتاهی مردمی با مدیران مشارکتهای دستگاهها و سازمان های کشور با تاکید بر  جایگاه مهم مشارکت مردمی در آموزش و پرورش گفت:مقوله مشارکت در آموزش وپرورش یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت انکارناپذیر است.

 وی اظهار داشت: مشارکت مسیر رسیدن به آموزش وپرورش باکیفیت است،در هیچ جای دنیاآموزش وپرورش بدون مشارکت نمی تواند به سرمنزل مقصود برسد و محور توسعه پایدار از هرحیث آموزش وپرورش است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی  با مهم دانستن سرمایه انسانی  و تاثیر آن بر توسعه هر جامعه افزود: سرمایه انسانی  نتیجه آموزش است و از مهمترین عوامل رشد اقتصادی ،فرهنگی و...جامعه است.آموزش وپرورش باید دغدغه ملی باشد و این موضوع نیازمند عزم ملی،مشارکت وهم افزایی تمام دستگاه هاست.

وی  با اشاره به جایگاه شوراهای آموزش و پرورش و  اهمیت سرمایه گذاری در این حوزه  افزود: هر گامی در راستای تقویت آموزش وپرورش برداشته شود موجبات  تقویت واعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ارمغان خواهد آورد.بسیاری از مشکلات آموزش وپرورش در شوراهای آموزش وپرورش قابل حل هستند.قاطبه صاحبنظران و متفکران بر این باورند که هیچ نهادی اثرگذارتر از آموزش وپرورش وجود ندارد.مقام معظم رهبری بارها براین نکته تاکید کرده اند که هزینه های آموزش وپرورش سرمایه گذاری هستند.

گفتنی است این  اولین نشست سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی با مدیران مشارکت سایر سازمان های کشور است که توسط دفتر امور شوراهای آموزش و پرورش  برای تعامل و همکاری بیشتر در زمینه های مشترک برگزار می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز