رضوانی:

دشمنان تلاش می‌کنند تا اعتراضات و تجمعات فرهنگیان را با خشونت همراه کنند

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۶:۴۲
کد خبر: ۷۶۹۴۲۸
دشمنان تلاش می‌کنند تا اعتراضات و تجمعات فرهنگیان را با خشونت همراه کنند
سرپرست مرکز حراست در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور مطرح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا اعتراضات و تجمعات فرهنگیان را با خشونت همراه کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رضوانی  در گردهمائی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور ،با اشاره به رمز جاودانگی اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: مدتی است که اعتراضات معلمان در جامعه فرهنگیان مطرح‌شده است و رسانه‌های بیگانه هم با پوشش این اعتراضات  می‌خواهند به اهداف خود که براندازی نظام است دست پیدا کنند و هدفشان این است که معلمان و دانش آموزان را تحریک کنند و دائماً از طریق فضای مجازی تبلیغات سوئی انجام می دهند.

سرپرست مرکز حراست افزود: مردم ایران نسبت به حرکت‌های  خشونت‌گرا مقابله می‌کنند و باوجودآنکه  دشمنان خیلی تلاش می‌کنند که تجمعات و اعتراضات را به جنبش‌های خشونت‌گرا تبدیل کنند اما خوشبختانه با آگاهی همکاران این اتفاق نخواهد افتاد.

وی بابیان اینکه موضوعات مختلفی در خصوص کنکور و حاشیه‌های آن در جامعه مطرح است،گفت: بر طبق برخی پژوهش‌ها،  باید موضوع حذف کنکور را  در وزارت بهداشت و درمان پیگیر  باشیم و در وزارت بهداشت نمی‌خواهند کنکور حذف شود تا بتوانند وضعیت پزشکی را انحصاری کنند و بهتراست دوره دانشگاهی رشته‌های پزشکی هم در آموزش عالی قرار بگیرد .

 سرپرست مرکز حراست در ادامه خاطرنشان کرد: طبق یافته‌های به‌دست‌آمده در پژوهش ، بیشتر دانش آموزان گرایش به علوم تجربی و قبولی در پزشکی دارند و بر روی آن هدف‌گذاری می‌کنند درحالی‌که دانشگاه صنعت شریف از سطح علمی خوبی برخوردار است اما خیلی از فارغ‌التحصیلان آن بیکار هستند و فارغ‌التحصیلان پزشکی  امنیت شغلی  دارند؛ برای همین تعداد قابل‌توجهی از خانواده‌ها فرزند خود را برای تحصیل به کشورهای دیگر می‌فرستند زیرا  ‌می‌دانند که هنگام بازگشت به کشور به‌راحتی مجوز فعالیت دریافت می‌کنند و شغلشان تأمین‌شده است.

رضوانی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کنکور و ورودی دانشگاه‌ها است ، اظهار کرد: مؤسسات آموزشی درآمدهای میلیاردی از چاپ کتب کمک‌درسی و  کلاس‌های کنکور  دارند و شورای  سیاست‌گذاری کنکور فرصت مناسبی است که می‌توان از آن برای افزایش آگاهی خانواده‌ها و مسئولین در خصوص آسیب‌های برگزاری کنکور استفاده شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز