دکتر طهرانچی:

دانشگاه آزاد اسلامی در بهبود کیفیت سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۷:۵۶
کد خبر: ۷۷۵۹۴۶
دانشگاه آزاد اسلامی در بهبود کیفیت سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به کنگره بین‌‏المللی روز جهانی دیابت، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با فعالیت‏‌های تحقیقاتی و ترویج بهبود کیفیت سلامت آحاد مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، پیام دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به کنگره بین‌‌المللی روز جهانی دیابت، توسط دکتر اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این کنگره قرائت شد.

در متن پیام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت ‌کرامش ‌که چراغ راه بشریت‌‌اند

برگزاری کنگره بین‌‌المللی روز جهانی دیابت با شعار «سبک زندگی و تغذیه سالم» با همکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اقدام شایسته و ارزنده‌‌ای در عرصه سلامت، کنترل و مدیریت بیماری دیابت به عنوان یکی از چالش‌‌های حوزه سلامت به شمار می‌‌آید و امیدوارم نتیجه دستاوردهای علمی و پژوهشی این کنگره در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است توجه به سبک زندگی ایرانی - اسلامی و اسناد بالادستی حوزه سلامت می‌‌تواند در هدایت پژوهش‌‌ها و تحقیقات علمی جهت رفع مشکلات این حوزه اثربخش باشد.

برگزاری کنگره بین‌‌المللی روز جهانی دیابت فرصت مناسبی فراهم کرده تا از سوی اندیشمندان و صاحبنظران این عرصه، آخرین یافته‌‌های علمی و تحقیقاتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و راهکارهای بهتر و به‌­روزتری متناسب با شرایط کنونی با هدف پیشگیری، کنترل و درمان بیماری دیابت ارائه شود.

آگاهی‌‌بخشی به مردم در چگونگی پیشگیری از این بیماری خاموش و توسعه و تقویت تولیدات سلامت محور در کشور و نیز بهره‌‌گیری از دانش مراکز علمی بسیار حائز اهمیت است.

خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت و توانمندی‌‌های مناسبی در زمینه آگاهی‌‌بخشی به مردم و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌‌های مرتبط با پیشگیری و درمان جامعه برخوردار است که امیدوارم این کنگره بین‌‌المللی فرصت و بستر لازم برای افزایش همکاری‌‌ها، تعاملات داخلی و بین­‌المللی مستمر را فراهم کند.

اینجانب ضمن قدردانی از کلیه عوامل و دست­‌اندرکاران کنگره بین­‌المللی روز جهانی دیابت، تأکید می‌‌کنم که دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با فعالیت‌‌های تحقیقاتی و ترویجی در زمینه بهبود کیفیت سلامت آحاد مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از تمام ظرفیت­‌های خود در این راه بهره خواهد برد.

امیدوارم شاهد اثربخشی دستاوردهای علمی و پژوهشی در بخش سلامت باشیم. سلامتی و توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.

محمد مهدی طهرانچی - آبان 1397

 

نظر شما