نخستین کنفرانس کودکان دارای معلولیت ۲۸ و ۲۹ آذر در تهران

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۷:۵۹
کد خبر: ۷۷۷۴۰۰
نخستین کنفرانس کودکان دارای معلولیت ۲۸ و ۲۹ آذر در تهران
نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت در ۲۸ و ۲۹ آبان ماه با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و تعدادی از سازمان های ذیربط در تهران با تاکید بر فراگیر سازی آموزشی و با شعار "کودکان توانایی های متفاوت دارند" برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت در ۲۸و ۲۹آبان ماه با مشارکت سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور و تعدادی از سازمان‌های ذی‌ربط در تهران با تأکید بر فراگیر سازی آموزشی و با شعار "کودکان توانایی‌های متفاوت دارند" برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این کنفرانس دوروزه با حضور و سخنرانی برتراند بینول معاون  مدیر منطقه خاورمیانه و شمال افریقا یونیسف ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجید  قدمی،  رئیس  سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور برگزار خواهد شد.

این کنفرانس دوروزه در چهار محور : "دسترسی عادلانه به خدمات سلامت کودکان دارای معلولیت" و "فراگیر سازی آموزشی برای کودکان و دانش آموزان دارای معلولیت" و "کودکان دارای معلولیت در بستر قوانین" و "مشارکت اجتماعی کودکان دارای معلولیت" با سخنرانی اساتید داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

در نخستین روز کنفرانس ، پانل آموزش با مسئولیت سازمان آموزش و استثنایی کشور برگزار و طی زمان برگزاری پانل آموزش، کریستین فارلین(استاد دانشگاه، محقق و متخصص در زمینه سیاست‌گذاری‌های عادلانه و فراگیر)، موسی شرف‌الدین (متخصص سیاست‌های اجتماعی فراگیر و آموزش فراگیر) و کامبیز پوشنه(استاد دانشگاه) و ابوالفضل سعیدی ( عضو هیئت‌علمی پژوهشکده کودکان استثنایی) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در حاشیه کنفرانس نیز نمایشگاه آثار دانش آموزان مدارس استثنایی در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز