دکتر برومند:

پژوهشگاه مواد و انرژی، تکیه‌گاه بخش تولید و صنعت کشور شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۷۴۰۴
پژوهشگاه مواد و انرژی، تکیه‌گاه بخش تولید و صنعت کشور شود
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: با توجه به وضعیت خاص اقتصادی کشور، پژوهشگاه مواد و انرژی ایران می‌تواند تکیه‌گاه بخش تولید و صنعت کشور شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر مسعود برومند در این آیین اظهار داشت: پژوهشگاه مواد و انرژی ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد و لازم است اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه به کمک صنعت بیایند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های پژوهشگاه مواد و انرژی در شرایط کنونی باید به خوبی استفاده کرد و تهدیدها را ناکام گذاشت افزود: این پژوهشگاه در صورت هم‌افزایی و همکاری می‌تواند به جایگاهی در کشور دست یابد که هرکس بخواهد مشکل خود را در این حوزه حل کند، به این پژوهشگاه مراجعه کند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۸۰ دانشگاه، ۲۶ پژوهشگاه و ۱۹۳ مرکز رشد مورد حمایت وزارت علوم قرار دارند افزود: تلاش‌ها بر این است که منابع را در جایی اختصاص دهند که می‌توانند بیشترین آورده را داشته باشند؛ بنابراین در چنین شرایطی مجبوریم بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کشور با هجمه اقتصادی مواجه است و در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات را مرتفع کنیم.

دکتر برومند افزود: صنایع کوچک و بزرگ در زمینه واردات مواد اولیه و قطعات مشکل دارند و باید تلاش کنیم این مواد را در داخل کشور تولید کنیم.

در آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ایران، از تلاش‌ها و خدمات دکتر محمدتقی صالحی رئیس سابق این پژوهشگاه قدردانی و دکتر علیرضا خاوندی به عنوان رئیس جدید این پژوهشگاه معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز