دکتر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

استیضاح وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی هیچ گونه پایگاهی ندارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۳:۰۵
کد خبر: ۷۸۳۲۹۹
استیضاح وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی هیچ گونه پایگاهی ندارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه استیضاح وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی هیچ گونه پایگاهی ندارد، اظهار داشت: من به شخصه با هرگونه استیضاح مخالف بوده و تعامل بیشتر وزیر علوم با بدنه مجلس و نمایندگان و اهتمام ویژه برای اعتلای بیشتر را توصیه می کنم.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به اهتمام ویژه وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان مجلس برای ارتقای سطح دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور عملکرد مثبتی در تمامی حوزه های علمی و پژوهشی داشته و موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب کرده است اما همه دانشگاه ها در تمامی حوزه ها باید با اندیشه بسیجی بیش از پیش فعال شوند تا بتوانیم به جایگاهی که شایسته ایران اسلامی است دست یابیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی، درخصوص اقدامات و دستاوردهای یکساله دانشگاه پیام نور یادآور شد: اقدامات اخیر این دانشگاه نشان دهنده هدف گذاری صحیح با نگاه تحول آفرین و متناسب با شرایط روز است و خوشبختانه روند رو به رشدی در دانشگاه پیام نور حاکم بوده و انصافاً این دانشگاه از کارنامه خوبی در بین نمایندگان برخوردار است.

دکتر غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور یکی از ضرورت های انقلاب بوده و دارای ویژگی های خاص است، گفت: در تمامی دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه پیام نور که مولود انقلاب است نیازمند عمق تفکر بسیجی هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تنها راه نجات کشور را تفکر بسیجی و در کنار هم بودن دانست و افزود: امروز کشور بیش از دوران جنگ به بسیجیان و اندیشه آنها نیازمند است.

وی با عنوان اینکه همه مردم بسیجی هستند و عنوان بسیج منفک از مردم نیست، تصریح کرد: بسیجیان کارمند، دانشجو و اساتید در دانشگاه ها بیش از دیگر اقشار جامعه باید در عرصه دانش، صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه ها وارد شده و کشور را به سمت تعالی بیشتر رهنمون سازند.

دکتر جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اقدامات تحریمی آمریکا با هدف ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت صورت گرفته است و اندیشه بسیجی مردم لازم است تا از ایجاد این شکاف جلوگیری کند.

وی با عنوان اینکه در طول ۴۰ سال عمر ارزشمند انقلاب اسلامی، با وجود تمامی کاستی ها، راه درست را طی کرده ایم، افزود: در هر خانواده ای مشکلاتی وجود دارد و اعضای خانواده می توانند با همدلی و همراهی این مسائل را برطرف کنند.

وی لازمه پیروزی در برابر استکبار جهانی را مقاومت و صبر مردم دانست و افزود: استکبار از تفکر بسیجی می ترسد و اگر مردم ضمن همدلی و همیاری در برابر سختی ها و تحریم ها مقاومت کنند، پیروزی کشور حتمی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز