علی الهیار ترکمن:

آموزش‌وپرورش باید در عمل در اولویت مسئولین قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۷:۰۵
کد خبر: ۷۸۳۳۱۸
آموزش‌وپرورش باید در عمل در اولویت مسئولین قرار گیرد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به نظریه‌پردازی‌ها در دهه‌ای اخیر گفت؛ آموزش‌وپرورش باید در عمل در اولویت مسئولین قرار گیرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی الهیار ترکمن در آئین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش‌وپرورش شهر تهران در تالار فرهنگ اظهار کرد: غالب افراد همواره معلمان خود را در زندگی فراموش نمی‌کنند زیرا در شکل‌گیری رفتار و یادگیری افراد نقش بالا و به سزایی دارند.

وی افزود: مدیری که پس از پایان خدمتش در یک سمت همه افراد دائماً از خدمات و خوبی‌هایش بگویند می‌تواند به دوره مدیریت خود افتخار کند.

الهیار افزود: اهمیت آموزش‌وپرورش در توسعه بر کسی پوشیده نیست اما تا زمانی که در اولویت قرار نگیرد پیشرفتی در کشور اتفاق نمی‌افتد لذا خود مسئولین برای در اولویت قرار دادن آموزش‌وپرورش باید حداقل از یک سرمایه‌گذاری میان‌مدت در آموزش‌وپرورش شروع کنند.

وی ادامه داد: برای تغییر هرگونه رفتار ناصحیح در جامعه باید در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری کنیم و برای رفع رفتارهای بدآموزی که در جامعه توسط برخی افراد اتفاق می‌افتد باید به آموزش‌وپرورش متوسل شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اظهار کرد: آموزش‌وپرورش از شعارها مملو شده و همواره در شعارها در اولویت قرار دارد اما امروز نیازمند عمل است و باید در عمل مسئولین مشاهده شود که آموزش‌وپرورش در اولویت قرارگرفته است.

الهیار خاطرنشان کرد: برای تحول در تعلیم و تربیت باید از یکجایی شروع کرد تا به سرمنزل خوبی در آموزش‌وپرورش برسیم و شهر تهران شرایط خوبی برای برداشتن گام‌های جدید تحولی در حیطه آموزش‌وپرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: هر مسئولی که وظیفه‌اش را واگذار می‌کند باید تجارب خود را به مدیر جدید انتقال دهد و آموزش‌وپرورش شهر تهران با تغییرات و تحولات خوبی مواجه شده است که باید ادامه یابد.

 

 

نظر شما