دکتر علی خاکی صدیق:

آموزش عالی در شرایط فعلی بیش از هر زمانی دیگر به ثبات و آرامش نیاز دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۳:۲۷
کد خبر: ۷۸۳۷۹۸
آموزش عالی در شرایط فعلی بیش از هر زمانی دیگر به ثبات و آرامش نیاز دارد
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر با تاکید بر این که ریشه بسیاری از موضوعاتی که به وزارت علوم مرتبط می‌شود و از آن انتقاد می‌کنند، خارج از اختیارات وزیر علوم است، گفت: آموزش عالی در شرایط فعلی بیش از هر زمانی دیگر به ثبات و آرامش نیاز دارد و امیدواریم نمایندگان مجلس اجازه دهند شاهد ثبات مدیریتی در آموزش عالی باشیم.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر علی خاکی صدیق در خصوص زمزمه‌های استیضاح وزیر علوم و تغییرات مدیریتی در حوزه آموزش عالی گفت: ما در آموزش عالی بیش از هر زمانی به ثبات و آرامش نیاز داریم. اینکه هر چند وقت یکبار بحث استیضاح وزیر علوم مطرح می‌شود، می‌تواند راس سیستم مدیریتی آموزش عالی را متزلزل کند و مشکلاتی را برای تیم وزارت علوم ایجاد کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم و مسئولان وزارت علوم تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات آموزش عالی انجام می‌دهند. اما موضوعاتی که به عنوان مشکل در این عرصه مطرح می‌شود و از این مشکلات انتقاد می‌کنند ریشه در جای دیگر دارد و درست نیست به خاطر مسائلی که از بیرون بر این وزارت خانه تحمیل می‌شود وزیر علوم را استیضاح کنند؛ چرا که حل بسیاری از این مسائل خارج از اختیارات وزیر علوم است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس اجازه دهند وزارت علوم در این مدت باقیمانده دولت برنامه‌های خود را اجرایی کند و ما در آموزش عالی شاهد ثبات مدیریتی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز