برگزاری شانزدهمین جشنواره کتاب رشد با معرفی و تجلیل از ۳۸ عنوان کتاب برتر

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳:۲۲
کد خبر: ۷۸۳۸۱۳
برگزاری شانزدهمین جشنواره کتاب رشد با معرفی و تجلیل از ۳۸ عنوان کتاب برتر
شانزدهمین جشنواره کتاب رشد با حضور 1027 ناشر و انتخاب و معرفی 38 عنان کتاب برتر برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، شانزدهمین جشنواره کتاب رشد با حضور 1027 ناشر برگزیده در سالن بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حجاب برگزار و از 38 ناشر برتر با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل شد.

بر اساس این گزارش: در این آئین از مجموع 38 عنوان کتاب که توسط 32 گروه داوری برگزیده‌شده بودند، 16 عنوان کتاب به‌عنوان کتاب سال 96 معرفی و ناشرین آن مورد تجلیل قرار گرفتند و از ناشرین 22 عنوان کتاب نیز به‌عنوان کتاب تقدیری تجلیل شد.

 مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی در این جشنواره گفت: ما به تألیف بیش از ترجمه بها می‌دهیم هرچند ترجمه نیز بسیار ارزشمند است.

محمدناصری تصریح کرد: این جشنواره به کتاب سازی درست و اصولی و موفق و به وجوه سرگرم‌کننده کتاب اهمیت ویژه‌ای می‌دهد لذا کتاب‌هایی که به نیازهای واقعی مخاطبین پاسخ می‌دهد در اولویت انتخاب قرار دارند.

احمدی لاشکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین اظهار کرد: در کشور ما آموزش‌وپرورش آن سهمی که از بودجه باید داشته باشد ندارد.

وی ادامه داد: تا این اراده در دولت و مجلس که آموزش‌وپرورش در اولویت است محقق نشود مشکلات کشور همچنان حل نخواهد شد.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: با احداث ساختمان‌های زیبا برای دادگستری‌ها مشکلی از جامعه حل نمی‌شود بلکه باید برای حل معضلات جامعه از طریق آموزش‌وپرورش اقدام کرد.

وی افزود: صداوسیما نباید تبلیغ مسائلی را انجام دهد که نباید انجام بدهد البته آموزش‌وپرورش نیز نباید به آن‌ها مجوز تبلیغ بدهد.

 نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌وپرورش ملزم است بر اساس سند تحول و سیستم آموزشی 6،3،3 حرکت کند.

وی در پایان افزود: باید در تألیف کتاب‌های درسی نهایت دقت شود تا هزینه‌های گزاف بر ما تحمیل نشود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز