راه‌اندازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عمان تصویب شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳:۲۵
کد خبر: ۷۸۴۲۹۱
راه‌اندازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عمان تصویب شد
جلسه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی با دستور کار بررسی راه‌اندازی دوره های آموزشی در کشور عمان و شرایط تاسیس دانشکده‌ها در قالب مجتمع‌ها برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، شصت و یکمین جلسه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با دستور کار بررسی راه‌اندازی دورهای آموزشی در کشور عمان و شرایط تاسیس دانشکده‌ها در قالب مجتمع برگزار شد.

در این نشست با توجه به روابط مناسب ایران و عمان و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه آموزش‌های بین‌المللی، ظرفیت موجود و شرایط آموزش عالی کشور عمان مورد بررسی قرار گرفت و ضمن موافقت با راه‌اندازی دوره‌های آموزشی در این کشور به‌ ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (با تاکید بر رشته‌های علوم پزشکی و فنی و مهندسی) مقرر شد یک کمیته سه نفره موضوع را بررسی و نحوه پذیرش دانشجو و محل تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عمان را بررسی کند.

ایجاد دانشکده‌ها در قالب مجتمع برای واحدهای بزرگ

در ادامه این جلسه، شرایط دانشگاه‌های برتر کشور و دانشگاه‌های مطرح بین‌المللی از نظر پردیس، مجتمع و دانشکده‌های تاسیس شده، مورد ارزیابی قرار گرفت و چارچوب دانشگاه آزاد اسلامی برای تشکیل مجتمع‌های مختلف همچون علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم اجتماعی و تاسیس دانشکده‌ها در قالب مجتمع‌ها بررسی شد.

براساس نظر اعضای شورا، ایجاد دانشکده‌ها در قالب مجمتع‌ها برای واحدهای بزرگ قابل اجراست و برای سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی الگوی مناسب تهیه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز