سید محسن حسینی مقدم:

تخصیص ۹۰ میلیار تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های کشور

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۴:۱۲
کد خبر: ۷۸۶۶۴۶
مدیرکل فنی و حرفه ای دفتر متوسطه وزارت آموزش و پرورش،از تخصیص 90 میلیار تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های کشور خبر داد و گفت: کیفیت بخشی برنامه های دفتر فنی و حرفه ای اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید محسن حسینی مقدم در دیدار با مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای شهر شیراز و برخی از مناطق استان فارس ضمن تشریح برخی از برنامه ها و اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش در بخش فنی و حرفه ای ،گفت: کیفیت بخشی برنامه‌های دفتر فنی و حرفه ای اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به برخی از تغییرات ایجاد شده درنظام جدید آموزشی گفت: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و سه ساله شدن هنرستان‌ها در سال جاری، می بایست کیفیت آموزشی ارائه شده در طی سال‌های اخیر را مورد  واکاوی قرار داده و برای سال های بعد برنامه ریزی‌های بهتری داشته باشیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای دفتر متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: در سال جاری پیش بینی 90 میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها صورت گرفته است که این بودجه در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: آموزش و ارزشیابی مبتنی بر شایستگی از مهمترین برنامه‌هایی است که در آموزش های فنی و حرفه ای دنبال می شود و باید این شیوه آموزش به خوبی مراقبت شده و در همه هنرستان ها اجرا گردد.

مدیرکل فنی و حرفه ای دفتر متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های وزارتی درحوزه فنی و حرفه ای درقالب جلسه پرسش وپاسخ به سوالات تخصصی مدیران هنرستانها در رابطه با نظام آموزشی جدید واستقرار پایه دوازدهم در هنرستانها پاسخ گفت.

گفتنی است؛ این نشست تخصصی به میزبانی هنرستان شهید ذوالانوار ناحیه یک شیراز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز