برگزاری جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶:۵۲
کد خبر: ۷۸۸۰۴۸
برگزاری جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی
در اولین روز از هفته پژوهش، جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران جوان برتر دانش آموزی با تقدیر از ۲۸ پژوهشگر برتر دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در اولین روز از هفته پژوهش، جشنواره  ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران جوان برتر  دانش آموزی  برگزار و با حضور معاونین  وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری از ۲۸پژوهشگر برتر سراسر کشور در مدرسه یاس نبی منطقه ۷تهران تقدیر شد.

 رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش وپرورش در این جشنواره گفت؛ ۲۸پژوهشگر برتر از ۲۲استان کشور به این جشنواره دعوت و از آنها تجلیل می شود.

وی تصریح کرد:  آثار این دانش آموزان که از چهار دوره  تحصیلی؛ ابتدایی و متوسطه دوره های اول و دوم  مشارکت دارند قبلا در جشنواره خوارزمی ارائه شده است و به عنوان آثار پژوهشی  برتر دانش آموزی برگزیده شده اند.

 کریمی خاطر نشان کرد: اگر قرار است پژوهش در دانشگاه  به ثمر برسد باید از مدرسه آغاز کنیم و این مدارس هستند که این مسیر پژوهش و تولید ملی را هموار می کنند.

وی ادامه داد: پژوهش در آموزش وپرورش  قدمت دارد و آموزش و پرورش همواره نقش پیشگام را در امر پژوهش  دارد.

 رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش وپرورش از تصویب زیر نظام  پژوهش  در سند تحول در ماه های اخیر خبر داد و افزود: تولید ملی یعنی به کار بستن پژوهش، و این امر توسط دانش آموزان  محقق می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز