با حکم دکتر طهرانچی:

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه و شهرمجلسی منصوب شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۳:۰۸
کد خبر: ۷۸۹۰۱۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه و شهرمجلسی منصوب شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه و شهرمجلسی را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر محمد گلناری عباسی را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه و شهرمجلسی» منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد گلناری عباسی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به‌ موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه و شهرمجلسی» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر گلناری عباسی متولد سال 1346- اصفهان، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت و برنامه‌ریزی امور فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر است که سوابق اجرایی همچون معاونت مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران (ایرانداک)، معاونت اداری و مالی واحد شهر مجلسی، مدیر طرح و برنامه و معاونت اداری و مالی واحد خمینی‌شهر را در کارنامه خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌های جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر عبدالله هادی وینچه در دوران سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه و دکتر محمد کوشافر در دوره سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز