مجید یزدان پناه:

موفقیت ۱۳دانش‌آموز مناطق زلزله‌زده در کسب رتبه زیر صد آزمون ورودی دانشگاه‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۹:۵۰
کد خبر: ۷۹۱۴۰۰
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه از موفقیت 13دانش‌آموز مناطق زلزله‌زده این استان در کسب رتبه‌های زیر صد آزمون ورودی دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مجید یزدان پناه در نشست خبری با اشاره به مشارکت 15 روزه  یک هزار و 127نفر از دانش آموزان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در دوره‌های آموزشی که در اردوگاه شهید باهنر تهران  برگزار شد اظهار کرد: این دانش آموزان آموزش‌های لازم را توسط مربیان کشوری فراگرفتند و پس از مشارکت در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها موفق به کسب ۱۳رتبه زیر ۱۰۰شدند.

وی افزود: با تلاش‌های انجام‌شده به ۱۳۵۷دانش‌آموز مقطع پیش‌دانشگاهی تبلت آموزشی اهدا شد، به‌نحوی‌که این دانش آموزان توانستند در کلاس‌های آنلاین مشغول به تحصیل شوند.

یزدان پناه ادامه داد:  در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان، بسته‌های آموزشی شامل کتاب درسی و تقویتی حدود 85 میلیارد ریال  در اختیار دانش آموزان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی با اشاره به سهمیه  پنج‌درصدی دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسر افزود: با تلاش‌های انجام‌گرفته این سهمیه ظرف چهار سال آینده نیز ماندگار خواهد بود، ضمن اینکه در تلاشیم تا از طریق مجمع نمایندگان این زمان را بیشتر کنیم و شاید بتوانیم کرمانشاه را هم به این لیست اضافه کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه  با اشاره به تخریب 78 مدرسه در زلزله اظهار کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۲۰۲مدرسه در مناطق زلزله‌زده امضاشده که تاکنون عملیات اجرایی ۱۶۳مدرسه آغازشده  و خوشبختانه  ۵۹ واحد در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری رسید و 104 واحد نیز در حال احداث است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز