دکتر اسکندری تشریح کرد

جزئیات انتقال واحد علوم تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۳:۵۰
کد خبر: ۷۹۴۰۶۵
جزئیات انتقال واحد علوم تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر
رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه میراث‌دار ابنیه و ساختمان‌هایی است که در بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شده‌اند، گفت: به زودی بخش های آموزشی دانشگاه به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر انتقال خواهد یافت.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، صالح اسکندری رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی درباره جزئیات انتقال واحد علوم و تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر گفت: مسئولین واحد علوم و تحقیقات در مرحله بررسی و مطالعات کارشناسی به منظور انتقال این واحد به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر هستند.

اسکندری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی میراث دار ساخت و سازهای غیر اصولی و غیر کارشناسی در ۳۰ سال گذشته در بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر است، گفت: بنابر تصمیم مسئولان واحد علوم و تحقیقات بخش های آموزشی مثل دانشکده ها که بیشتر محل تردد دانشجویان است به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر انتقال خواهد یافت و قسمت های پژوهشی فعلا در ساختمان‌های بالا استقرار خواهد یافت تا وضعیت این ساختمان ها و ابنیه ها مشخص شود.

وی همچنین از رسیدگی مستمر کمیته ویژه پیگیری حادثه مصیبت بار تصادف اتوبوس واحد علوم و تحقیقات به وضعیت مجروحان و سانحه دیدگان این تصادف خبر داد و گفت: نمایندگان دانشگاه به طور مرتب در بیمارستان های حضرت رسول، امام خمینی، نورافشان، خاتم الانبیاء،عرفان، شریعتی و لاله حضور دارند.

اسکندری با بیان اینکه یکی از مجروحان بنا به درخواست خانواده از بیمارستان شریعتی به بیمارستان نورافشان، منتقل شده است، گفت: یکی از سانحه‌دیدگان در بیمارستان حضرت رسول به هوش آمده و وضعیت یکی دیگر از آنها در بیمارستان عرفان نسبت به روز قبل بهتر است و احتمالاً یکی از مجروحان نیز امروز از بیمارستان خاتم الانبیاء مرخص شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ نفر از مجروحان از بیمارستان ها مرخص شده‌اند، ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد بهبود کامل کلیه سانحه دیدگان این حادثه دلخراش باشیم.

سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با بیان اینکه دیروز ناوگان جدید حمل و نقل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد، گفت: یکی از بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی حال حاضر کشور با قریب به ۵۰ اتوبوس در حال خدمت رسانی به دانشجویان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز