تمدید مهلت ثبت نام دومین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۸:۴۸
کد خبر: ۷۹۴۵۳۳
تمدید مهلت ثبت نام دومین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه دانشگاه جامع علمی کاربردی
مهلت ثبت نام دومین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 30 دیماه تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر فرزان قالیچی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ثبت نام دومین جشنواره فضای مجازی و رسانه با رویکرد "مهارت‌آموزی" تا ۳۰ دی ماه خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

دکتر فرزان قالیچی اظهار داشت: تاکنون 119 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است. 290 نفر در سایت جشنواره دانشگاه شرکت کرده که 21 آثار از استان آذربایجان شرقی، 18 اثر از مراکز علمی کاربردی این استان و مابقی آثار از سایر دانشگاه های کشور به جشنواره واصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پایان زمان تحویل آثار تا آخر آذرماه تعیین شده بود ولی بنا به استقبال تا آخر دی ماه تمدید شد که بعد از اتمام زمان، داوری توسط داوران خبره انجام گرفته و آثار برگزیده معرفی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان‌شرقی افزود: این که فضای مجازی یک فرصت و تهدید محسوب می شود ولی چه بهتر که از بخش فرصت آن، به خوبی استفاده کنیم. تربیت نیروهای مهارتی از جمله وظایف دانشگاه جامع علمی کاربردی است و اگر بتوانیم از فضای مجازی بهترین استفاده را کرده و نقشی را برای مهارت آموزی و ایجاد شغل برای دانشجویان ایجاد کنیم قطعا نقش خود در اقتصاد مقاومتی را نیز به خوبی ایفا می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر 33 مرکز علمی کاربردی فعال در استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد که با توجه به دستورالعمل استخدامی کشور مبنی بر واگذاری و عدم جذب دانشجو، این مراکز تا مهر سال آینده به 16 مرکز خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز