"ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی" بهمن ماه برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۵:۲۹
کد خبر: ۷۹۹۱۴۲
ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی بهمن ماه برگزار می شود
ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، توسط اداره کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی و مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور، ۷ الی ۸ بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهم ترین وجه تمایز ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس های حوزه آموزش و منابع انسانی در کشور، تمرکز بر موضوعات کاملاً کاربردی و تجربه محور است.

در این دوره از کنفرانس به منظور فراهم آوردن فضای یادگیری برنامه های متنوعی مانند سخنرانی های کلیدی، پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی، برگزاری سمیتئاترآموزش و سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران و کارشناسان آموزش (سطح مقدماتی) نیز پیش بینی شده است.

ارائه مقالات برتر پژوهشی، تقدیر از سازمان های برتر شرکت کننده در ششمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش، تقدیر از شرکت کنندگان در سومین دوره جایزه برترین های آموزش و توسعه کارکنان، تقدیر از چهره ماندگار آموزش و برپایی نمایشگاه جانبی از دیگر برنامه های این نشست دو روزه می باشد.

تشریح مدل ها و روش های توسعه رهبران و مدیران سازمان ها و معرفی و توصیف کامل نمونه های موفق حوزه های یادگیری کشور از جمله مهم ترین محورهای این کنفرانس است که همچون ادوار گذشته با حضور مدیران و صاحب نظران برجسته این حوزه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز