فراخوان جشنواره آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳:۴۸
کد خبر: ۸۰۰۰۲۵
فراخوان جشنواره آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان
در راستای ترویج آموزش‌های نوین فراخوان جشنواره آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان توسط دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، آزمایشگاه تحقیقاتی پیل سوختی در نظر دارد در حاشیه دهمین سمینار پیل سوختی ایران نخستین جشنواره دانش‌آموزی آموزش انرژی برای کودکان و نوجوانان را برگزار نماید. هدف از برگزاری این جشنواره آموزش موضوع انرژی به خانواده‌ها، علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به موضوع انرژی، الهام بخشیدن به کودکان و نوجوانان به‌عنوان رهبران علم و نوآوران فناوری آینده، برقراری ارتباط کودکان و نوجوانان با اساتید دانشگاه و کارشناسان انرژی است.

کودکان و نوجوانان در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول می‌توانند، با ارسال آثار خود در قالب نقاشی در مقطع ابتدایی و در مقطع متوسطه اول در قالب نقاشی، طراحی گرافیگی و لوگو در این جشنواره شرکت نمایند. لازم است در آثار ارسالی موضوع‌های مفهوم انرژی، منابع انرژی تجدید پذیر، هیدروژن و پیل سوختی، ذخیره انرژی، تبدیل انرژی، مصرف بهینه انرژی و انرژی و محیط‌زیست موردتوجه قرارگیرد. برای شرکت در این جشنواره الزامی است که آثار تهیه‌شده حداکثرتا تاریخ 15 بهمن‌ماه 1397 به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. آثار برگزیده در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یکم و دوم اسفندماه جاری در محل دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید رجائی به نمایش درخواهد آمد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه همایش به نشانیhttp://conf.isc.gov.ir/ifc96/fa/NewsDetails?NewsId=6615  مراجعه نمایید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز