علیرضا کاظمی خبر داد

برگزاری هفته سرود و نمایش در مدارس

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۰:۱۳
کد خبر: ۸۰۰۹۸۹
برگزاری هفته سرود و نمایش در مدارس
معاون پرورشی و فرهنگی وزرات آموزش و پرورش از برگزاری هفته سرود و نمایش در مدارس و ارسال شیوه نامه اجرایی آن به استان ها خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علیرضا کاظمی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای سند تحول اظهار کرد:  در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سند تحول و با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مدارس و تقویت هویت  اسلامی و ایرانی و تقویت روحیه کار تیمی و همچنین شناسایی استعدادها هفته سرود و نمایش با شعار « هر مدرسه، یک سرود و یک نمایش» در مدارس کشور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: بهره گیری از مشارکت و همکاری تمامی ارکان مدرسه از جمله، عوامل اجرایی، آموزشی و تربیتی و انجمن های اولیا و مربیان در شیوه نامه هفته سرود و نمایش به مدارس توصیه شده است.

کاظمی از تشکیل ستاد مرکزی راهبردی و سیاست گذاری هفته سرود و نمایش در وزارتخانه خبر دادو افزود: در استان ها نیز کمیته برنامه ریزی و اجرایی هفته سرود و نمایش  با عضویت یازده نفر تشکیل می شود.

وی ادامه داد: ضروری است مدیران مدارس محیط مناسب را برای اجرای نمایش و سرود در مدارس فراهم کنند و متون نمایش و سرود را قبل از اجرا مشاهده و تایید کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز