با حکم وزیر علوم:

«سرپرست دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان» منصوب شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۰۱۹۵۱
«سرپرست دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان» منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر حسن رنجبر عسکری را به سمت «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) » منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر رنجبر آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست «دانشگاه ولی عصر (عج)» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر حسن رنجبر متولد سال ۱۳۳۹ در شهرستان رفسنجان، دارای دکترای فیزیک نظری از دانشگاه شیراز است و هم اکنون استاد گروه فیزیک دانشکده علوم پایه دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان می‌باشد.

مدیر گروه فیزیک و مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۸۵، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از سال ۱۳۸۹ تا تیرماه ۱۳۹۵ و قائم مقام ریاست دانشگاه از سال ۱۳۹۵ تاکنون، مدرس برتر گروه فیزیک در سال‌های ۸۷، ۸۸، ۸۹ و ۹۳، پژوهشگر برتر گروه فیزیک در سال‌های ۸۶، ۹۰، ۹۴ و ۹۶، پژوهشگر برتر دانشکده علوم در سال‌های ۸۷، ۹۱، ۹۳ و ۹۷، پژوهشگر برتر پیشکسوت در سال ۱۳۹۲ و معاون پژوهشی برتر استان کرمان در سال ۱۳۹۱ از فعالیت‌های اجرایی می می‌باشد.

چاپ ۵۷ مقاله در مجلات معتبر علمی – پژوهشی داخلی و بین‌المللی، ارائه ۱۲۵ مقاله کنفرانسی، راهنمایی و مشاوره ۶۱ پایان نامه کارشناسی ارشد، راهنمایی پنج رساله دکتری، تألیف کتاب، مجری و همکار طرح‌های پژوهشی مختلف از اهم فعالیت‌های پژوهشی دکتر رنجبر است.

وزیر علوم در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمدعلی دهقان رئیس سابق دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما