فاضل نظری:

نگرش معلمان نسبت به نوع انتقال علم باید تغییر کند

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۰:۵۶
کد خبر: ۸۰۱۹۶۳
نگرش معلمان نسبت به نوع انتقال علم باید تغییر کند
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت:؛ نگرش معلمان نسبت به نوع انتقال علم بایدتغییر کند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، گردهمایی مشترک مسئولان، کارشناسان، رابطان استانی معاونت آموزش ابتدایی در پروژه بازی و یادگیری با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

فاضل نظری نیز در این گردهمایی با اشاره به اهمیت نقش  بازی در یادگیری اظهار کرد: این طرح از مطالباتی است که سال‌ها در افکار وجود داشت اما مروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح موانع نگرشی وجود دارد که باید رفع شود و بدین منظور نگاه و نگرش معلمان نسبت به انتفال علم بایدتغییر کند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: باعث تاسف است که بعد از گذست سال ها، امروز به این سمت حرکت می‌کنیم اما باعث خوشحالی است که بالاخره در این مسیر قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: با یک احساس وظیفه به این طرح مواجه شویم و  اسباب بازی می تواند برای دانش آموزان  تمرین صبر ، کنترل خشم، تعامل ، تمرین نه گفتن، تمرین دوستی باشد.

نظری گفت: انسان شاد و مهربان به خوشبختی نزدیک تر است، عده ای  نگاه ما را به کنکور تغییر دادند و  وزن بسیار زیادی برای آن قائل شدند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: تغییر نظام آموزشی به معنی تغییر  روش ها نیست بلکه به معنی تغییر آنچه باید آموزش داده شود، است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز