محسن قرائتی:

مشکل امروز دنیا انحراف علم از اخلاق است

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۲:۱۷
کد خبر: ۸۰۲۳۴۸
مشکل امروز دنیا انحراف علم از اخلاق است
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گفت: مشکل امروز دنیا انحراف علم از اخلاق است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن قرائتی در جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش که با حضور سید محمد بطحایی و اعضای شورای عالی نماز برگزار شد، اظهار کرد: هرچند آموزش‌وپرورش هرسال رتبه برتر را درزمینه اقامه نماز بین دستگاه‌های کشور کسب می‌کند اما به دلیل گستردگی این دستگاه ضروری است هرساله عملکرد این وزارتخانه در خصوص نماز مورد بازنگری قرار گیرد چرا که همچنان راه‌های نرفته زیادی برای اقامه نماز وجود دارد.

وی افزود: مشکل دنیای امروز علم نیست بلکه انحراف علم از اخلاق است.

قرائتی با اشاره به فرازهایی از صحیفه سجادیه ادامه داد: باید علت بی‌نمازی را در اعمال و رفتار خود جستجو کنیم.

وی از وجود بیش از 5 هزار معلم به‌عنوان امام جماعت در مدارس خبر داد و افزود: شایسته است از این معلمان به نحو شایسته تقدیر شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: آموزش نماز نسل نو باید در اولویت باشد و دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان می‌تواند در توسعه فرهنگ نماز مؤثر باشد.

وی اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی در آموزش‌وپرورش انجام‌شده که جای تقدیر دارد اما باید خیلی کارکرد و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  باید همواره برای نشر اقامه نماز در نسل جوان تلاش کرد.

حجت‌الاسلام قرائتی افزود: هرچه آسیب‌های اجتماعی بیشتر باشد تلاش برای اقامه نماز نیز باید افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز