۹۰۰ نیاز فناورانه جمع‌آوری شده در نمایشگاه تستا

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۱:۵۳
کد خبر: ۸۱۴۱۳۳
۹۰۰ نیاز فناورانه جمع‌آوری شده در نمایشگاه تستا
شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری فهرست ۹۰۰ نیاز فناورانه جمع‌آوری شده در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی را که همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در سالی که با درایت مقام معظم رهبری با عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مزین شده، با برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا)، گامی بزرگ در مسیر بهره‌مندی از ظرفیت داخلی در مسیر خودکفاسازی صنعت و تولید کشور از بُعد فناوری برداشته شد.

در این نمایشگاه که با همکاری دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، از سوم تا ششم دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در محلی به وسعت ۳ هزار متر مربع برگزار شد، ۷۰ سازمان و شرکت در نمایشگاه تستا حضور یافتند تا بتوانند از ظرفیت شرکت‌ها و مؤسسات بومی فعال در حوزه تولید مواد، قطعات، تجهیزات و سیستم‌ها برای رفع نیازمندی‌های فناورانه خود بهره‌مند شوند.

از تمامی فناوران کشور، اعم از دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، شرکت‌های خصوصی و دولتی و شرکت‌های دانش بنیان که توانایی رفع نیازهای ارائه شده را دارند، دعوت می‌شود تا با تماس به شماره ۸۸۶۷۵۶۵۰ داخلی ۱۱۷ و ۱۱۸، ۰۹۹۰۶۸۱۱۷۲۰ آمادگی خود جهت رفع نیاز را به دبیرخانه نمایشگاه تستا اعلام نمایند تا اقدامات لازم جهت برقراری ارتباط بین آنها و متقاضی فناوری انجام پذیرد.

دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نیازهای فناورانه ارائه شده در نمایشگاه در حوزه صنعت را در زمینه‌های برق و انرژی، دفاع، تجهیزات پزشکی، خودرو، ساختمان، شیمیایی، غذایی و آشامیدنی، فناوری اطلاعات، کشاورزی، معدنی و فلزی، نفت، گاز و پتروشیمی و سایر صنایع اعلام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز