دو طرح عمرانی دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶:۳۸
کد خبر: ۸۱۵۱۷۲
دو طرح عمرانی دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید
مرکز بهداشت و درمان و رستوران مکمل دانشجویی دانشگاه بیرجند، صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، احداث مرکز بهداشت و درمان (فرهیختگان) دانشگاه بیرجند با زیربنای ۵۹۱ مترمربع و با هزینه ۱۲,۱۰۰ میلیون ریال از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در اول اسفند ۱۳۹۷ احداث و تجهیز این مرکز به پایان رسید.

اعتبار هزینه شده در این مرکز شامل ۸,۵۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی و اختصاصی و ۳,۶۰۰ میلیون ریال از طریق کمک خیرین می‌باشد.

دومین پروژه افتتاحی دانشگاه بیرجند رستوران مکمل دانشجویی است که با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳,۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی و اعتبارات داخلی دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

دکتر صدیقی در سفر یک‌روزه خود به خراسان جنوبی ضمن نشست با دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، بزرگمهر قاینات و دانشگاه صنعتی بیرجند، پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قاینات و دانشگاه صنعتی بیرجند را نیز افتتاح خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان امور دانشجویان در سفر به بیرجند می‌توان به جلسه بررسی وضعیت آموزش عالی در استان خراسان جنوبی که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود، اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز