رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷:۵۸
کد خبر: ۸۱۵۱۷۵
رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی
پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه رونمایی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه مازندران و با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انجمن‌های علمی جامعه‌شناسی ایران، مددکاران اجتماعی ایران و روان‌شناسی اجتماعی برگزار می‌شود.

این جشنواره ملی با هدف توجه و اهتمام بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب‌های اجتماعی، تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و دانشگاه و بهره‌گیری از نتایج و یافته‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی به منظور ارائه راه‌حل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مسائل و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی مربوط در فضای مجازی محورهای جشنواره محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که از ابتدای سال ۱۳۹۰ تاکنون از رساله‌های خود دفاع کرده‌اند، امکان مشارکت در این جشنواره را خواهند داشت و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت دریافت فراخوان این جشنواره ملی و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://farhangi.msrt.ir/fa/news/45794 مراجعه کنند؛ این سامانه امکان مشارکت و بارگذاری پایان‌نامه‌ها را فراهم کرده است.

همچنین در این آیین از نشریه الکترونیکی دوماهنامه «نامه فرهنگی» نیز رونمایی گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز