عبدالرسول عمادی:

برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» فرصتی کم نظیر برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین است

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۲:۱۸
کد خبر: ۸۲۳۴۱۹
برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» فرصتی کم نظیر برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین است
سرپرست معاونت آموزش متوسطه در همایش تجلیل از ارزیابان برنامه تعالی گفت: برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» به‌عنوان فرصتی برای اجرایی کردن سند تحول و خروج آن از پشت تریبون و ورود به مدرسه است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، عبدالرسول عمادی در همایش تجلیل از مدارس ممتاز استانی و کشوری و ارزیابان برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» آموزش‌وپرورش که در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین تأکید شده است که دانش آموزان را در همه ابعاد رشد دهیم تا خروجی نظام آموزشی انسانی متعادل باشد و اگر بخواهیم سند تحول بنیادین را با تمام مفاد آن اجرا کنیم، نیاز به برنامه اجرایی و عملیاتی داریم که ذینفعان باید در تنظیم آن نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: ما به دنبال محیط آموزشی هستیم که در آن محیط، یادگیری در همه ابعاد صورت پذیرد و به عبارت صحیح‌تر به دنبال مدرسه زندگی هستیم.

 سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش، از معلمان به‌عنوان اصلی‌ترین منبع و سرمایه آموزش‌وپرورش یادکرد و گفت: روح مدرسه و محیط آموزشی به تعلیم و تربیت است و روح تعلیم و تربیت مهارت‌آموزی است و به همین دلیل ما باید به دنبال دانشی باشیم که تبدیل به مهارت شود.

عمادی تصریح کرد: بزرگ‌ترین ظرفیت در آموزش‌وپرورش اعتماد و باور مردم به این دستگاه است و این سرمایه اجتماعی بهترین پشتوانه برای اجرایی کردن برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» از آن به‌عنوان فرصتی برای اجرایی کردن سند تحول و خروج آن از پشت تریبون و ورود به مدرسه یادکرد و گفت: برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» به مدیران فرصت مدیریت کردن می‌دهد و آن‌ها را به مدیرانی استراتژیک که بر داشته‌های خود تمرکز نموده و به دنبال ایجاد مدرسه زندگی هستند تبدیل می‌کند و به همین دلیل ما این برنامه را به‌کل مدارس تعمیم دادیم.

در پایان این مراسم از مدارس ممتاز استانی و کشوری و ارزیابان برنامه تعالی آموزش‌وپرورش گلستان تجلیل به عمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز