آغاز به کار «دریل افقی تخلیه گل‎ولای» ساخت دانشگاه آزاد اسلامی در شهر پلدختر

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۴:۰۱
کد خبر: ۸۳۳۵۵۵
آغاز به کار «دریل افقی تخلیه گل‎ولای» ساخت دانشگاه آزاد اسلامی در شهر پلدختر
دریل افقی خارج کننده گل‌ و لای که توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ساخته شده، در مناطق سیل زده پلدختر بکارگیری شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، دریل افقی تخلیه گل‎ولای در شهر سیل زده پلدختر آغاز به کار کرد.

این دریل افقی برای برداشتن رسوبات ناشی از گل و لای است که توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برای کمک به مردم سیل زده پلدختر طراحی و ساخته شده است.

دکتر طهرانچی در این مراسم گفت: این دستگاه در پاسخ به نیاز فعلی مردم ساخته شده و شاهد بکارگیری دانش توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت به هموطنان هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکلات ناشی از سیل تصریح کرد: در حال حاضر یکی از عمده مشکلات مردم وجود گل و لای در منازل و خیابان هاست که امید داریم با وجود این دستگاه مشکلات کمتر شود و سرعت لایروبی و رسوب برداری را افزایش دهیم.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را قطب رباتیک دانست و گفت: ماموریت ساخت این دستگاه را به دانشگاه آزاد واحد قزوین دادم که به خوبی اجرا شده است.

دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد واحد قزوین نیز گفت: این دستگاه برای اولین بار در ایران تولید شده و قادر است در یک دقیقه حدود یک متر مکعب گل و لای را از منازل سیل زدگان خارج کند.

لازم به ذکر است، در ادامه ارسال تجهیزات خدمت رسانی به شهر سیل زده پلدختر، ظهر امروز 2 دستگاه کانکس فوریت های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به شهر پلدختر رسید و با حضور کادر پزشکی دانشگاه آزاد هم اکنون در حال ارائه خدمات پزشکی به مردم سیل زده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز