دکتر برومند:

لزوم انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه سیل‌های اخیر

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۸:۱۴
کد خبر: ۸۳۴۵۴۴
لزوم انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه سیل‌های اخیر
دکتر مسعود برومند،معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر لزوم انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی درزمینهٔ سیل‌های اخیر، گفت: در صورت بازنگری بودجه سال ۹۸، برای خوزستان، لرستان و گلستان اعتبارات و طرح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر برومند در جلسه هم‌اندیشی دانشگاهیان در خصوص مدیریت سیل و مسئولیت اجتماعی دانشگاه که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به جایگاه دانشگاه‌های نسل سه و دانشگاه کارآفرین گفت: اگر دانشگاه و پژوهش به درد مردم و زندگی آن‌ها نخورد، ارزشی ندارد و همه تلاش ما برای این است که مردم از آن استفاده کنند.

وی درخصوص اقدامات انجام‌شده در دانشگاه شهید چمران اهواز در پی حوادث اخیر، عنوان کرد: در وزارت علوم تلاش خواهیم کرد با دانشکده‌هایی مانند دانشکده دامپزشکی، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم تربیتی که به‌طور مستقیم درگیر مسائل سیل هستند همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز این ظرفیت را دارد که در حوزه‌های مختلف ازجمله کشاورزی، آب و... با مسئولان استانی تعامل داشته باشد.

دکتر برومند تصریح کرد: دانشگاهیان باید احساس کنند نماینده واقعی مردم هستند و در دانشگاه شهید چمران اهواز نیز طرح‌هایی دیده شود که شاید نیازمند گروه‌های علمی و تخصصی سایر دانشگاه‌ها باشد.

گفتنی است این نشست با حضور دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دکتر نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت، دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز