بطحایی:

نمایندگان مجلس با اصلاح ساختار بودجه مشکلات بودجه‌ای آموزش‌ و پرورش را حل کنند

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۳:۳۲
کد خبر: ۸۴۲۳۲۲
نمایندگان مجلس با اصلاح ساختار بودجه مشکلات بودجه‌ای آموزش‌ و پرورش را حل کنند
وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و در دیدار جمعی از فرهنگیان با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از طریق تحول در محتوا و متن برنامه‌های آموزش‌وپرورش و تحول در مدیریت و اداره آموزش‌وپرورش درصدد به‌روزآوری آموزش‌وپرورش هستیم.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و در دیدار جمعی از فرهنگیان با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم به‌ویژه شهیدان رجایی باهنر و مرتضی مطهری اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی همواره موردتوجه شهدا بوده است و گره‌های کشور با دعای خیر و پربرکت شهدا باز می‌شود.

 وی افزود: امسال ایام گرامیداشت مقام معلم مقارن با یک صدمین سال تأسیس تربیت‌معلم درکشور است وخوشبختانه ایران در جهان همیشه در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

 وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه تحول درآموزش‌وپرورش مبتنی برسند تحول بنیادین است، گفت: از دو مسیر تحول در آموزش‌وپرورش را پیش می‌بریم یکی تحول در محتوا و متن برنامه‌های آموزش‌وپرورش است لذا  نظام آموزشی باید با نیازهای امروز خود را تطبیق دهد و بازنگری جدی در محتوی انجام بگیرد تا مدارس سرزنده و بانشاط داشته باشیم .

بطحایی در ادامه اضافه کرد: تحول درمدیریت واداره آموزش‌وپرورش مورد بعدی برنامه‌های تحولی آموزش ‌و پرورش است که در روش‌های سنتی تغییراتی منبعث ازسند تحول داشته‌ایم واین کار را شروع کردیم که مهم‌ترین آن‌ها مدرسه محوری است.

وزیر آموزش‌وپرورش با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  که مانند یک همکار در فراز و نشیب مسائل آموزش‌وپرورش همراه ما بوده‌اند، تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان همیشه پیگیر مسائل بودجه‌ای آموزش ‌و پرورش بودند و بر پرداخت معوقات آموزش‌وپرورش تأکید داشته‌اند که با اصلاح ساختار مشکلات بودجه‌ای آموزش‌وپرورش را حل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز