فراخوان ارائه مقالات همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۱:۱۰
کد خبر: ۸۴۵۶۴۹
فراخوان ارائه مقالات همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی
دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی در تاریخ 22 و 23 آبان ماه در استان قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 31 مردادماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی، در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌خصوص کودکان دوره پیش‌دبستانی و باهدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان ماه 98 با مدیریت اجرایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین برگزار می‌گردد.

محورهای مقالات این همایش ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل مؤثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش‌دبستانی، آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان پیش‌دبستانی و تجارت جهانی درزمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه، قصه‌گویی / قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، بازی و یادگیری و عکس تا تاریخ 31 مردادماه 98 به دبیرخانه همایش مستقر در اداره کل آموزش‌وپرورش قزوین ارسال نمایند.

شرکت‌کنندگان به‌منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایتhttp://hkiip97.irمراجعه کنند.

این همایش در تاریخ 22 و 23 آبان 98 به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز