آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز و نکوداشت دکتر حافظی برگزارشد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۰:۳۶
کد خبر: ۸۵۶۸۷۷
آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز  و نکوداشت دکتر حافظی برگزارشد
با حضور معاون رئیس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش،آئین تجلیل ازخیرین مدرسه ساز (مهر خوبان) و نکو داشت دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز برگزارشد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز  و نکو داشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش  در باغ موزه هنر ایران برگزارشد.

در این برنامه که با عنوان مهرخوبان برگزارشد جمعی از خیرین مدرسه ساز، مسئولین وتعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و برنامه های متنوعی اجرا و از خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح یادبود تجلیل و از خدمات 20 ساله محمدرضا حافظی که به دلیل بیماری حضور نداشت قدر دانی شد.

در این آئین، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی اظهار کرد: تعلیم وتربیت عامل رشد جامعه است و معلمان ادامه دهنده راه پیامبران هستند.

مهراله رخشانی مهر از سال ها تلاش دکتر حافظی تقدیر و تصریح کرد: حمایت از نظام تعلیم و تربیت کشور،تلاش برای توسعه فضاهای آموزشی و پشتیبانی از دانش آموزان مناطق محروم از جمله خدمات این خیر مدرسه ساز در دهه های اخیر است.

در این آئین از کتاب دکتر محمدرضا حافظی باحضور دکتر نوبخت و دکتر حسینی رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز