عبدالحمید احمدی:

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای علمی‌شدن ورزش

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۷:۲۱
کد خبر: ۸۵۸۸۴۹
استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای علمی‌شدن ورزش
معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اردبیل در علمی‌شدن فعالیت‌های ورزشی این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش در بازدید از مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، گفت: راه‌اندازی این مرکز ظرفیت بزرگی است که به علمی‌شدن ورزش کمک‌ کرده و کارهای علمی را جایگزین فعالیت‌های سنتی می‌کند.

وی افزود: این مرکز برای استعدادیابی و ارائه‌ خدمات عمومی در ورزش کمک بزرگی برای مجموعه‌ ورزش استان محسوب شده و بخش مردمی‌اش خیلی ارزشمند است.

دکتر اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی این دانشگاه در حل مسائل و اجرای طرح‌های تحولی در دانشگاه اشاره کرد.

وی از جمله طرح‌های تحولی اجرا شده در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل را راه‌اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی عنوان کرد و گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد ریال و با امکانات موجود به ارزش 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که خدمات ورزشی و پزشکی به جامعه‌ ورزشی استان ارائه می‌کند.

دکتر رسولی بر آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات علمی، آموزشی و خدمات ورزشی برای جامعه‌ ورزشی استان تأکید کرد.

 

نظر شما