محمد تقی نظرپور:

اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاهی اعلام شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۲:۳۱
کد خبر: ۸۶۰۱۰۸
اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاهی اعلام شد
معاون اداری مالی وزارت علوم در نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت کارکنان هیئت علمی و غیرهیئت علمی سال‌های ۹۷ و ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، محمد تقی نظرپور در نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه، اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری را اعلام و تخصیص بودجه مورد نیاز در این خصوص را درخواست کرد.

وی در مکاتبه‌ای با امور آموزش‌عالی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: بررسی پرونده‌ها و گزارشات دریافتی از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی تا پایان سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد که به منظور تسویه حساب با بازنشستگان به مبلغی بالغ بر ۱،۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون اداری مالی وزارت علوم ادامه داد: این در حالی است که تا کنون صرفاً ۸۰ میلیارد ریال از این اعتبار در اختیار وزارت متبوع قرار گرفته است.

نظرپور در این نامه خاطرنشان کرد: برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۸ نیز به اعتباری معادل با ۲ هزار میلیارد ریال نیاز است.

 

نظر شما