طی حکمی ؛

سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان منصوب شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۴:۴۴
کد خبر: ۸۶۵۲۳۰
سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان منصوب شد
حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی طی حکمی حجت‌الاسلام مهدی رضایی را به سمت سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی حجت‌الاسلام مهدی رضایی را به سمت سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور منصوب کرد. گفتنی است متن حکم حجت‌الاسلام صالحی برای حجت‌الاسلام رضایی به شرح زیر است:

برادر ارجمند حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای مهدی رضایی

نظر به مراتب تعهد، تدین و تجارب ارزشمندی که در طول سالیان گذشته در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کسب نموده‌اید، شما را به‌عنوان سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور منصوب می‌نمایم.

مقتضی است ارتقا و روز آمدی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ناظر به رسالت و ماموریت اصلی آن که تعلیم و تربیت دانشگاهیان بر پایه نظام اندیشه اسلام ناب و علوم اسلامی و در راستای اثرگذاری در عرصه‌های جهاد علمی فرهنگی است، بیش از گذشته و با همکاری مسئولان محترم دفاتر مد نظر قرار گیرد.

فرصت را مغتنم دانسته و از زحمات خالصانه و بی‌دریغ جناب آقای محمدجواد واعظی در طول تصدی مسئولیت که نیازمند تعامل بیش از گذشته با مسئولان محترم دفاتر بود صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

محمد مهدی صالحی

معاون فرهنگی و سیاسی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز