امیرحسین بهروز:

دانشگاه پیام نور برای هیچ مؤسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۸:۴۷
کد خبر: ۸۷۱۱۰۲
دانشگاه پیام نور برای هیچ مؤسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده است
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام‌نور برای هیچ یک از مؤسسات آموزشی کشور، مجوزی در راستای ثبت‌نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها صادر نکرده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، امیرحسین بهروز با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی مؤسسات آموزشی با استفاده از نام و اعتبار دانشگاه پیام نور ضمن هشدار به تمامی داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور برای هیچ مؤسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده و پذیرش در این دانشگاه صرفاً از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد‪.

وی ادامه داد: متأسفانه هر ساله در آستانه ثبت نام مقطع کارشناسی بدون آزمون و یا انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد، برخی از مؤسسات از طریق تبلیغات در جراید و فضای مجازی مبادرت به جذب و ثبت نام غیرقانونی از علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور در مراکز داخل کشور و یا نمایندگی‌های خارج از کشور کرده و ضمن عقد قرارداد با متقاضیان اقدام به اخذ مبلغ قابل توجه تحت عناوین تأیید قرارداد و کارمزد تنظیم آن، ارائه نمونه سوال، تشکیل کلاس‌های آموزشی حضوری و تهیه کتب مورد نیاز دانشجو می‌کنند‪.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: دانشگاه پیام نور برای هیچیک از مؤسسات آموزشی مجوزی در جهت ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها صادر نکرده است و بار‌ها اعلام کرده که فعالیت همه مؤسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، غیرقانونی است‪.

بهروز خاطرنشان کرد: جزئیات نحوه پذیرش در دانشگاه پیام نور صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفاً از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد و پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ضمن برخورداری از وام تحصیلی شهریه به میزان ۲۰۰ میلیون ریال با کارمزد یک و چهار دهم درصد، می‌توانند در صورت قبولی در هر نقطه از کشور، آزمون‌های پایان هر ترم را در نزدیک‌ترین مرکز دانشگاهی در محل سکونت خود  انجام دهند.

 

نظر شما