پیام سرپرست وزارت آموزش ‌و پرورش خطاب به اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۷:۱۳
کد خبر: ۸۷۵۰۲۹
پیام سرپرست وزارت آموزش ‌و پرورش خطاب به اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی
سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش خطاب به اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی در همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن پیام سیدجواد حسینی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

دانش‌آموزان عزیز و اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی اکنون‌که به یاری پروردگار و به مدد تلاش و انگیزه و اراده ارزشمندتان در بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با رأی دانش‌آموزان مدرسه خود انتخاب‌شده و مسئولیت و مشارکت در این رکن اثرگذار مدرسه را پذیرفته‌اید ضمن تبریک صمیمانه این توفیق الهی، امیدوارم همچنان بیش از گذشته در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار بگیرید.

شورای دانش‌آموزی در مدرسه تبلور دانش‌آموزی محوری، دانش‌باوری و دانش‌آموز یاوری در آموزش‌وپرورش است و محلی است برای انتقال تجارب و تمرینی است برای مسئولیت‌پذیری و مردم‌سالاری دینی.

اینجانب با توجه به تجربیات و مناصبی که شخصاً آن‌ها را تجربه کرده‌ام با افتخار خود را عضو خانواده شورای دانش‌آموزی می‌دانم.

حضور شما دانش‌آموزان عزیز و کنشگران اجتماعی در همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها تمرینی است برای نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های آینده کشور و این فضا بستر مناسبی برای مشارکت‌پذیری و ترویج فعالیت‌های گروهی و اجتماعی شما آینده‌سازان خواهد بود.

این همایش در گام دوم انقلاب پرشکوه اسلامی در مسیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یعنی تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی با هدف آموزش، مهارت‌آموزی و تقدیر از اعضای منتخب شوراها برگزار می‌گردد و امیدوارم شما منتخبین 110 هزار و احد آموزشی و از میان 14 میلیون دانش‌آموز ایران بزرگ اسلامی قدر این فرصت‌های اجتماعی و تربیتی را نیک بدانید و از این رهگذر آینده‌ای درخشان و اثربخش در پیش روی شما فراهم شود.

از تمامی همکاران ارجمندم، فرهنگیان عزیز، اولیاء محترم، مدیران، مربیان و معلمان دلسوز انتظار می‌رود شوراهای دانش‌آموزی را بیش‌ازپیش باور کنند و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی از این ظرفیت کم‌نظیر و رکن اثربخش مدرسه حمایت کرده و در جلب اعتماد جوانان و نوجوانان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سید جواد حسینی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز