با حکم وزیر علوم؛

«سرپرست دانشگاه هنر اصفهان» منصوب شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۷:۵۴
کد خبر: ۸۷۵۵۸۰
«سرپرست دانشگاه هنر اصفهان» منصوب شد
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر رضا نصر اصفهانی را به سمت سرپرست دانشگاه هنر اصفهان منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نصر اصفهانی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه هنر اصفهان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

دکتر رضا نصر اصفهانی متولد ۱۳۵۵ در شهر اصفهان و دانش‌آموخته کارشناسی رشته اقتصاد دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان است.

وی دارای جایزه سطح ۲ بنیاد ملی نخبگان و کسب عنوان استعداد برتر از این بنیاد، کسب عنوان رساله برتر دکتری در پنجمین جشنواره پژوهش و آموزش در حوزه مدیریت شهری و روستایی در سال ۱۳۹۰ - وزارت کشور پژوهشکده مدیریت شهری می‌باشد.

دکتر نصر اصفهانی چهار عنوان کتاب تخصصی تالیف نموده و ۱۵ عنوان مقاله علمی، پژوهشی فارسی و ۳۵ عنوان مقاله در کنفرانس‌های معتبر داخلی ارائه نموده است.

وی مدیر گروه، معاون آموزشی دانشکده، رئیس دانشکده، مدیر طرح و برنامه و معاون پژوهشی دانشگاه هنر اصفهان را در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ در کارنامه اجرایی خود دارد و از سال ۱۳۹۴ عضو حقیقی کمیسیون دائمی هیئت امنای مشترک دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه هنر می‌باشد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر مصطفی کیانی هاشمی، رئیس سابق دانشگاه هنر اصفهان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز