علی رمضانی:

طرح سینما در مدارس کلید می خورد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۷:۰۸
کد خبر: ۸۸۷۶۱۲
طرح سینما در مدارس کلید می خورد
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر برگزیده کشور اظهار کرد: امسال برای اولین بار تمام دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره به عنوان مربی همیار انجمن فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی تربیتی انتخاب می شوند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی رمضانی در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: حضور دانش آموزان خلاق، مبتکر، بانشاط و تاثیرگذار در این دوره از جشنواره فرصت مغتنمی است و به فضل و لطف خدا افتتاحیه این جشنواره که از مهر ۹۷ با حضور۱۰ میلیون و۸۳ هزار نفررشته در سراسر کشور شروع شد، در این زمان با حضور بیش از هزار دانش آموز دختر، عناصر تاثیرگذار فرهنگی خارج از آموزش و پرورش و مدیران ارشد آموزش و پرورش آغاز می‌کنیم.

وی افزود: ۲۰ درصد دانش آموزان برگزیده در حوزه فرهنگی و هنری از مدارس استعدادهای درخشان هستند و انتظار داریم آموزش و پرورش به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشد چرا که  دانش آموزان این جشنواره مسئولیت مهارت آموزشی و خلاقیت را برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با بیان اینکه اساتید ویژه و به نام کشور در این مدت به کلاس ها و کارگاه های آموزشی دعوت کردیم، گفت: برای اولین بار تمام شما دانش آموزان به عنوان مربی همیار انجمن فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی تربیتی انتخاب می شوید و برای شما  ابلاغ زده می شود.

وی خاطر نشان کرد : امسال اداره کل فرهنگی هنری با کمک شما دانش آموزان المپیاد هفته سرود و نمایش را در مدارس برگزار خواهد کرد و طرح سینما در مدارس کلید می خورد تا دانش آموزان در مدرسه از این ظرفیت استفاده کنند.

رمضانی با اشاره به تفاهم‌نامه با بنیاد امید، اظهار کرد:۱۰میلیون تومان وام برای دانش آموزان برگزیده پرسش مهر در نظر گرفته شده است، در بحث هنرهای دستی تجسمی برای دانش آموزانی که شغل ایجاد کردند نیز این تفاهم نامه ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: اینجا مرکز آموزش است نه رقابت و امیدواریم پس از آموزش با دانشی که کسب کردید در استان ها وکانون ها به عنوان سفیران ما مشغول شوید.

شایان ذکر است، در این مراسم از ۲۳ جلد کتاب که آثار برگزیده دانش آموزان است و ۱۶ جلد تولید محتوای نمایشی اداره کل فرهنگی هنری رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز