به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره):

پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های کشور آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۷:۳۵
کد خبر: ۸۹۲۲۰۶
پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های کشور آغاز به کار کرد
پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور امروز (شنبه) با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

به گزاش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر سیدابوالحسن نایینی در آئین افتتاحیه این همایش با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید بزرگوار باروحیه انقلابی و خدمت به مردم در تاریخ جاودان شدند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مزین به نام بزرگ‌مرد جهان معاصر و به تعبیر مقام معظم رهبری آبروی نظام است.

وی گفت: این اجلاس نویددهنده حرکتی منسجم و هدفمند در مسیر بالندگی کشور و بی شک روحیه‌بخش جامعه دانشگاهی در تحقق رشد علمی خواهد بود.

دکتر نایینی ادامه داد: توسعه رشته‌های کارآفرین، تقویت مهارت افزایی، اصلاح برنامه های آموزشی، محتوای آموزشی، شیوه‌های آموزشی و تقویت ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها در این اجلاس مورد بررسی و راهکارهای عملیاتی تدوین می‌شود تا در برنامه‌های راهبردی آن‌ها موردنظر قرار گیرد.

وی گفت: رسالت وزارت علوم به همراه دانشگاه‌ها در تربیت علمی و اخلاقی دانشجویان و اهمیت دو مقوله علم و ایمان و تقویت آن‌ها در دانشگاه، دغدغه و سرلوحه کار مسئولان و مدیران دانشگاه بوده و امیدواریم برگزاری این اجلاس‌ها موجب ارتقای هرچه بیشتر نظام کیفی فعالیت‌های دانشگاهی شده و در رفع نیازهای کشور راه گشا باشد.

گفتنی است پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور ۹ و ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز