سازمان سنجش اطلاعیه زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۹۸ را منتشر کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۵:۲۵
کد خبر: ۸۹۷۶۴۳
سازمان سنجش اطلاعیه زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۹۸ را منتشر کرد
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره زان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری ۹۸ دانشگاه‌ها توضیح داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان اطلاعیه نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان را طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

مطابق این اطلاعیه؛  کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آن‌ها تلقی خواهد شد.

برای کلیه پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل نکرده اند، ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در روز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی در روز ۲۸ شهریورماه کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده کنند.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ فوق الذکر واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان برای آن‌دسته از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که برنامه‌زمانی برای ثبت‌نام در سایت اینترنتی خود اعلام نکرده اند به شرح زیر است:

 
سازمان سنجش اطلاعیه زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۹۸ را منتشر کرد

حذف کدرشته محل و یا اصلاحات در دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته

با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی بقیه­ الله /عج/ و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، درکدرشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص (کد ۳۱۹۹۷) پزشکی، (کد ۳۲۰۰۲) داروسازی و (کد ۳۲۰۰۶) پرستاری بورسیه وزارت دفاع پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج/ به دلیل عدم پذیرش از سوی ارگان بورس دهنده هیچ داوطلبی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد.

براساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص حذف پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فرزانگان اصفهان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸، در کدرشته محل‌های موسسه مذکور هیچ داوطلبی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد.

اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد. با پذیرفته‌شدگان برای انجام مراحل ثبت‌نام توسط دانشگاه مذکور هماهنگی لازم بعمل خواهد آمد.

در رشته تحصیلی مدیریت فرهنگی هنری (کد ۳۵۵۶۳) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم، به دلیل عدم ارسال نتایج مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش داوطلبان از سوی موسسه مذکور، هیچ داوطلبی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد. داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند با مرکز ذیربط تماس گیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز