با حضور وزیر علوم:

۴ پروژه جدید در دانشگاه علامه طباطبائی به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۶:۰۸
کد خبر: ۸۹۸۲۲۷
۴ پروژه جدید در دانشگاه علامه طباطبائی به بهره‌برداری رسید
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در حاشیه نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی صبح امروز (یکشنبه) با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ۴ پروژه جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، در محل پردیس مرکزی در دانشگاه علامه طباطبائی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این پروژه‌ها شامل ساختمان دانشکده الهیات و معارف اسلامی، آزمایشگاه علوم شناختی و پژوهش‌های بینارشته‌ای علوم زیستی در حوزه‌های علوم انسانی، ساختمان شماره دو مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و سامانه پژوهشی «به پژوه» است.

با افتتاح این پروژه‌ها که در محل پردیس دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبایی به بهره‌برداری رسید، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دارای ساختمانی مستقل شد. دومین مرکز رشد و نوآوری دانشگاه، آزمایشگاه علوم شناختی به عنوان نخستین واحد پژوهش‌های علوم زیستی بین‌رشته‌ای در حوزه‌های علوم انسانی و نیز رونمایی از سامانه پژوهشی «به پژوه» که از طریق آن نشر الکترونیکی انواع منابع اطلاعاتی و خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی و نیز مدیریت منابع اطلاعاتی امکان‌پذیر خواهد بود، به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است دانشکده الهیات و معارف اسلامی با زیربنای ۲ هزار متر مربع و در ۵ طبقه، مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با زیربنای یک‌هزار متر مربع و در ۴ طبقه و نیز آزمایشگاه علوم شناختی در بخش‌های مختلف تحقیقات مولکولی و پردازش داده‌های عصب شناختی و فیزیولوژی در پردیس دهکده المپیک واقع شده است.

 

نظر شما