با حضور وزیر علوم؛

طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۳:۴۸
کد خبر: ۸۹۹۲۰۰
منصور غلامی، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در ادامه برنامه های خود در سفر به استان مازندران، طرح های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، افتتاح ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی به مساحت ۱۰۷۵ متر مربع و کلنگ زنی تصفیه خانه مرکزی با چرخانه آب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز، دو پروژه عمرانی این دانشگاه بود که با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

همچنین با حضور دکتر غلامی، عملیات ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران به مساحت ۲۵ هزار متر مربع آغاز شد.

بازدید وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز بازدید کرد.

در این بازدید که حسین زادگان استاندار مازندران و یوسف نژاد نماینده ساری و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر غلامی ضمن بازدید از محصولات تولید شده توسط پژوهشگران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، با فعالان بخش فناوری این دانشگاه در خصوص نحوه عملکردشان به گفتگو پرداخت.

وزیر علوم در ابتدای ورود به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور در یادمان شهدای این دانشگاه با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه بر مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام کرد.

در این سفر دکتر مسعود شمس بخش، مشاور وزیر علوم و مدیر کل حوزه وزارتی، وزیر علوم را همراهی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز