سی‌وچهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵:۱۷
کد خبر: ۹۰۶۳۳۴
سی‌وچهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز شد
سی‌وچهارمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور ۴۵۰ نخبه قرآنی از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه قم آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این دوره از جشنواره با حضور ۴۵۰ دانشجو از دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی سراسر کشور در ۳۴ رشته در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری در حال برگزاری است.

مسابقات بخش آوایی و معارفی به صورت حضوری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در بقیه بخش‌های مسابقات نیز آثار خود را از قبل ارسال کرده بودند و آثار مورد داوری قرار گرفته است.

این جشنواره برخلاف دوره‌های گذشته که در تابستان و در فصل عدم حضور دانشجویان برگزار می‌شد، به جهت فرهنگ‌سازی و جذب حداکثری دانشجویان و استفاده حداکثری دانشگاهیان از فعالیت‌های قرآنی و فضای معنوی جشنواره امروز دهم مهر ماه آغاز به کار کرده است.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره نیز فردا روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه با حضور آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعه و استاد برجسته حوزه، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی مسئولان استانی و حوزوی برگزار می‌شود.

امروز نیز بعد از نماز ظهر و عصر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در جمع دانشجویان به سخنرانی درخصوص مباحث قرآنی خواهد پرداخت و احمدی وفا از قاریان بین‌المللی نیز به قرائت کلام الله مجید می‌پردازد.

برنامه‌های نوبت عصر هم با تداوم مسابقات آوایی در دو بخش خواهران و برادران ادامه می‌یابد؛ شرکت‌کنندگان در این مسابقات در روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) مشرف می‌شوند و با آیت‌الله جوادی آملی نیز دیدار خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز