اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱:۳۹
کد خبر: ۹۰۷۴۸۰
اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک در ایران 13 تا 19 مهرماه، خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک در ایران در 13 مهرماه با اجرای چند برنامه در اهواز همزمان با روز جهانی کودک آغاز می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در هفته ملی کودک، برنامه‌هایی متنوعی از جمله؛ برافراشتن پرچم هفته‌ ملی کودک، رونمایی از تندیس محمدطاها اقدامی شهید حادثه تروریستی اهواز، بازگشایی مرکز فروش محصولات کانون «آفرینش»، رونمایی از تندیس «منشور آینده» و تمبر هفته‌ ملی کودک، رونمایی از دو مرکز سیار شهری و روستایی «نوسازی ناوگان سیار» و گشایش نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون استان خوزستان و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در مجتمع فرهنگی هنری بوستان برگزار می شود.

بر این اساس؛ در روز شنبه در تهران با عنوان «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» نام‌گذاری شده است، شش فیلم پویانمایی کانون برای کودکان با نیازهای ویژه مراکز توانبخشی بهزیستی با زبان اشاره از ساعت۱۰ تا ۱۲ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب نمایش داده می‌شود.

همچنین؛ رونمایی از تابلوی نقاشی کودکان عاشورایی با عنوان «رستاخیز زیبایی» اثر مهدی فرخی با موضوع شهادت حضرت علی ‌اصغر(ع) در نگارخانه شهید محمدطه اقدامی در مرکز آفرینش‌های کانون تهران در ساعت ۱۵ همین روز از جمله برنامه ها است.

براساس این گزارش؛ اجرای دو نمایش محیطی با عنوان‌های «هفت‌خوان» به کارگردانی میثم یوسفی در ساعت‌های ۹، 10،30 و ۱۷ در محوطه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران و نمایش «دامن خیال‌انگیز من» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه در محوطه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران ویژه کودکان در ساعت‌های ۹ تا ۱۱ از دیگر برنامه‌های روز نخست هفته ملی کودک است.

شایان ذکر است؛ به همین مناسبت علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌توانند فیلم «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری یکی از آثار منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در ساعت ۱۷ این روز در تالار زنده‌ یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی و فیلم خاطره‌انگیز «باشو غریبه کوچک» بهرام بیضایی را در ساعت ۱۸ در سالن موزه سینما در باغ فردوس تهران به تماشا بنشینند.

همچنین؛ برنامه‌های هفته ملی کودک ایران درسال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز