دو طرح ورزشی دانشگاه دامغان به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰:۰۳
کد خبر: ۹۱۳۶۹۰
دو طرح ورزشی دانشگاه دامغان به بهره‌برداری رسید
دو طرح ورزشی دانشگاه دامغان به مناسبت هفته تربیت بدنی، با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی این سازمان، دکتر عبدالعلی بصیری، رئیس دانشگاه دامغان و جمعی از دانشگاهیان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، زمین چمن مصنوعی سرای دانشجویی ابوذر دانشگاه دامغان به مساحت ۱۲۴۸ مترمربع و با صرف هزینه پنج میلیارد ریال احداث شده است. عملیات ساخت این طرح ورزشی از سال ۱۳۹۷ آغاز و پس از حدود یک سال اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

برگزاری مسابقه‌های فوتبال، آمادگی جسمانی، برگزاری مسابقات همگانی متنوع و برگزاری کلاس‌های گروه تربیت بدنی ویژه برادران از کاربردهای این زمین چمن است.

طرح دیگر ورزشی دانشگاه دامغان که با حضور دکتر صدیقی به بهره‌برداری رسید، زمین ورزشی روباز مجموعه سراهای دانشجویی خواهران می‌باشد که در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با صرف هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

در این زمین ورزشی روباز، پیست پیاده روی، پیست دوومیدانی، دوچرخه سواری، اسکیت، محوطه ورزشی چندمنظوره، زمین بسکتبال و ایستگاه دوچرخه سواری ایجاد شده است.

دکتر صدیقی و هیئت همراه پس از افتتاح این طرح‌ها، از مرکز تندرستی و مشاوره ورزشی و پروژه در حال احداث زمین ورزشی روباز دانشگاه بازدید و در جلسه شورای دانشگاه نیز شرکت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز