رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درگردهمایی ادارات سوادآموزی کشور؛

ریشه‌کنی بی‌سوادی دغدغه مقام معظم رهبری است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۴۵۷
ریشه‌کنی بی‌سوادی دغدغه مقام معظم رهبری است
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درگردهمایی ادارات سوادآموزی کشور اظهارکرد: ریشه‌کنی بی‌سوادی دغدغه مقام معظم رهبری است و ما باید همه باهم به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و این کار عظیم را به سرانجام برسانیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد زاده، درگردهمایی سه‌روزه معاونین و روسای ادارات سواد آموزی ادارات کل آموزش‌وپرورش سراسرکشور، ضمن تبریک فرارسیدن ماه پر خیروبرکت ربیع‌الاول و آرزوی قبولی عزاداری همکاران محترم در ماه‌های محرم و صفر و همچنین خیرمقدم به معاونین و روسای ادارات سوادآموزی ادارات کل آموزش‌وپرورش سراسر کشور و میهمانان شرکت‌کننده در این گردهمایی اظهارکرد: سوادآموزی دراولویت فعالیت‌ها قرار گیرد لذا معاونین سوادآموزی استان‌ها اهمیت سوادآموزی را در شورای معاونین استان‌ها مطرح نمایند که کارهای بهتری در استان‌ها انجام پذیرد تابه نتیجه‌های خوبی دست‌یابیم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: دغدغه مقام معظم رهبری ریشه‌کنی بی‌سوادی درکشور است و باید همه باهم به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و این کار عظیم را به سرانجام برسانیم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: با توجه به اینکه کشور در شرایط اقتصادی خوبی نیست اما تلاش می‌کنیم شرایط خوبی را در حوزه سوادآموزی برای سواد آموزان و آموزش‌دهندگان ایجاد کنیم.

محمد زاده ضمن اشاره به طرح شتاب بخشی و توانمندسازی وجدی گرفتن برگزاری جلسات شورای پشتیبانی در استان‌ها گفت: در نظارت، آزمون و سنجش، سلامت افراد مدنظر و مورد توجه قرار گیرد تا افرادی که در حوزه سوادآموزی جذب می‌شوند سلامت، پرکار و تلاشگر باشند.

شایان‌ذکر است، گردهمایی سه‌روزه معاونین و روسای سوادآموزی ادارات کل آموزش‌وپرورش کشور ضمن برگزاری کارگروه‌های تخصصی و دوره آموزشی با عنوان رهبری آموزشی روز دوشنبه هفته جاری به کار خود پایان خواهد داد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز