طرح «امداد فرهنگی» در روستاهای زلزله‌زده میانه

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۴:۰۴
کد خبر: ۹۲۳۰۴۰
طرح «امداد فرهنگی» در روستاهای زلزله‌زده میانه
مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با حضور در تعدادی از روستاهای زلزله‌زده شهرستان میانه که بیشترین خسارت را متحمل شده‌اند، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را به‌منظور کاهش آلام روحی کودکان و نوجوانان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین آنان برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد طبق بازدیدهای انجام‌شده از روستاهای زلزله‌زده شهرستان میانه و هماهنگی‌های صورت گرفته، مربیان کانون استان آذربایجان شرقی با همکاری و مشارکت کانون‌ استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل ضمن حضور در برخی روستاهای زلزله‌زده و استقرار کتاب‌خانه‌های سیار، اقدام به اجرای فعالیت‌های متنوعی مانند قصه‌گویی، پخش فیلم و پویانمایی، برگزاری بازی‌های بومی و محلی و مسابقه می‌کنند.

 بر این اساس، باهدف تقویت روحیه و افزایش اعتمادبه‌نفس در بین نوجوانان کارگاه‌هایی با عنوان «حال خوب زندگی» از سوی مربیان کانون برای این گروه از مخاطبان اجرا می‌شود.

روستاهای ورنکش و ورزقان از توابع بخش ترکمنچای شهرستان میانه ازجمله مناطق تحت پوشش طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود

 

نظر شما